O kokiai klasei tada priskirti tokią klasiką, kaip Risk? Kiek esu žaidęs, tai jame labai plačios galimybės sudaryti tvirtus aljansus (kad ir laikinus), sutartis ir pan., kurie visiškai nereiškia, kad bus nuobodu. O kiek teko praktiška įsitikinti, tai mėgėjai laužyti susitarimus greitai susilaukia to, kad su jais niekas nesitaria (jei žaidžia daug maž pastovios kompanijos), ko pasekoje jie tampa patrankų mėsa.
Risk'e aljansas yra nebutinas elementas, taciau be galo naudingas. Is esmes tai laikau vienu svarbiausiu zaidimo bruozu, kuris politiskai labai pasiteisina - aljansas laikosi tol, kol jis naudingas abiems pusems. Del to visada sudarius aljansa, svarbiuose taskuose armija paliekama... GoT nesu zaides, tik stebejes, tai negaliu pasakyti skirtumu. Bet tiek, kad Riske galima laimeti isvis nedarant susitarimu, o va GoT regis ne.