Ot kokią diskusiją užkūriau =O
@Pjovejas
1. Na, na, nepersūdyk. Patiriu aš tą 'role playing' malonumą, bet pagrindinis tikslas dėl to nesikeičia:
"Valio, nukoviau piktąjį burtininką! Taip tau ir reikia, bjaurus seni. Aš, drasusis elfų karys, Akivaras, išgelbėjau pasau- Chmm, ką?! Tik 4000 XP!?" *sudaužo ekraną*
2. Esu žaidęs 'ne-tetrių' kurie buvo seklesni už GemCraft.
3. Dėl geros istorijos, gal nori, kad ją čia visą išpasakočiau, parodyčiau? Atleisk... Istoriją sužinai žaisdamas žaidimą.
@Nomad
1. Tai ir sakiau, pažaidi valandą, o tada poilsis. Kokią savaitę nežaidi to grind'o, o paskui vėl kokią valandžiukę. Neturėtų nusibosti.
2. Grind'o GemCraft'e yra, bet ne tiek jau daug.
Girdėjau, kad galima per vieną, kaip čia pasakius, pasisėdėjimą, pakelti kelis šimtus lygių, jei protingai žaisi. Labai protingai.
Ir tikrai žaidžiant neužmigsi, nes visad yra įtampa, tai manos neužtenka, tai kokia pabaisa prasiveržia pro gynybą, nuolat turi tobulėti, kad atsilaikytum prieš tas pabaisas.
Be to ten neleidžia sėdėti vienoje vietoje, turi eiti į kitus žemėlapius, nes paskui XP ten nebeduoda.
O to tikslas, tai yra, ką kūrėjas iš to gauna? Man rodos, kad žaidimo kūrėjas nė nesitikėjo, kad galima tiek kelti, tai žaidėjai sugalvojo visą šitą 11k reikalą. Tiesiog neuždėtas maksimalus lygis.
Tiesa, reikia 5$, kad atrakintų patį aukščiausią sudėtingumą, be jo tikriausiai nenusikastum iki 11k, bet mokėt tik vieną kartą visam gyvenimui. Negodus tas vyrukas, tik meldžia, kad kas jam ant bulkutės duotų, galbūt dėl to aš čia ir reklamuoju jo mielą žaidimuką, kad nealktų vargšas.
3. Geriau reklamuoti? Tu ką, nori kad aš pradėčiau įrodinėt, kad jis geresnis už visus tuos minėtuosius? Jis nėra. Tai yra ne geresnis žaidimas, o kitoks žaidimas. Galbūt geriausia reklama kokią galiu padaryti būtų "Geriausias flash žaidimas".
@Dėl kažkokio palyginimo su RPG
Turi visas RPG savybes, pabaisų kovimą, XP ir lygius, 'skills', bosus, o vietoj 'equipment' yra 'gems', kaip rodžiau paveikslėlyje.
'Gems' yra aštuonių spalvų ir jas galima kryžminti iki 3 trijų spalvų kombinacijų, daugiau spalvų kryžminti neapsimoka. Ir tai ne taip paprasta, kaip tiesiog 8 x 3 kombinacijos. Galima žemesnį 'grade' kombinuoti su aukštesniu ir sustiprintą tą 'gem' savybę kurios tau labiausiai reikia.
@Dėl begalinio žaidimo:
Manau kad GemCraft ir buvo bandymas sukurti begalinį žaidimą, štai iš kur lygis 11k ir astronominiai skaičiai.
11k lygis nėra maksimalus, tai yra, nėra ten užbrėžtos ribos.
"Tai va 11000 o toliau eit negali. Kodėl? Todėl. O vis dėl to? Užsičiaupk." - taip nėra.
Tiesiog ant maždaug 11k nebegali toliau kelti, pabaisos jau negali pasidaryti stipresnės. Be to, dar ilgesnių skaičių ir flash'as nebepaveža.
Prieš glitch'ų taisymo 'update' maksimumas buvo apie ~13k. Ir tai ne tuščias skaičius. Kiekvienas pakėlimas duoda 9 'skill points' yra 'skills' ant kurių galima neribotai juos leisti.
Kai pradedi nuo pirmo lygio, turi 200 manos. Kai jau turi 9k lygį, turi kažkur 3,000,000 startinės manos. Su tiek jau galima šį tą nuveikti.
O beje, po to taisymo žaidimo kūrėjas pasakė maždaug taip, kad 'pataisiau '35 grade' gedimus, o jei pasieksi aukščiau, pats kaltas' jis atsisakė taisyt. Va kaip.
Šiaip jau nemanau, kad įmanomas begalinis žaidimas. Viskas turi ribas. Manau, kad ir Visata ribota, tik tas jos pakraštys labai jau toli.
Ar galima vadinti žaidimą begaliniu, jei po 80 metų gryno žaidimo laiko vis tiek pasiekiamas dugnas?
@Dėl razinkų
Ekrano pakraščiai ima tamsėti, blykst, blykst, net nelabai supranti, ar čia žaidimo efektas, tik supranti, kad kažkas buvo, kaltos akys, ar kas. O po kelių akimirkų išlenda toks šliaužiantis šešėlis, mirusio burtininko dvasia. Kai nukauni ją taip neblokai suklykia ir nužeria visą lauką smulkiomis duženomis, kurios nenusivalo, kol neįveiki lygio. Pirmą kart tai labai jaudinantis efektas.