Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-10-16 0:55

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: 2015-04-03 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 2006-11-11 18:53
Posts: 623
Location: Vilnius
Priešistorė
Tolimuose Imperijos pakraščiuose, tarp Nagų juros ir Middenheimo, prekybos ir kultūros centru ir Imperatoriaus galios įsikunijimu buvo Mordkhaimo miestas. Sklido legendos, kad Mordkhaimo kariai buvo verti vietų asmeninėje Imperatoriaus gvardijoje, į šventyklas atvykdavo piligrimai iš visos Imperijos ir biblioteka laikė tūkstančius senovinių knygų.
Tačiau Chaoso dievai turėjo savo būdų paveikti istoriją. Neįmanomais būdais jie patempė likimo stygas ir suardė tikimybės tekmę. Tą lemtingą naktį Mordkhaimsgardo astrologai pastebėjo dangujė naują tašką. Jis švietė piktybiškai žalia šviesa, ir aplink jį sklido magijos sūkurys. Greitai pasidarė aišku, kad taškas artėja su kiekviena valanda, ir geriausiu atveju iki susidūrimo liko mažiau nei viena para. Lordas Larenas sukvietė savo ištikimiausius žmones su klausimu – kaip išvengti katastrofos arba bent jau išgelbėti kuo daugiau žmonių, ir ar verta visiems pradėti bėgti iš miesto. Po ilgos tylos atsistojo Mordkhaimo archimagas ir pareiškė:
- Yra būdas išgelbėti daugiau negu tik žmonės – bet jo kaina gali būti nepakeliamai didelė.
- Koks gi jis būtų?..
- Atsiradus dešimčiai dydvyrių, pasiryžusių paaukoti savo gyvybes vardan Imperijos, aš galėčiau nukreipti jų gyvybines jėgas tiesiogiai į nakties dangų, link tos prakeiktos Chaoso žvaigždės, kad jie sustabdytų ją ir suskaldytų į daug mažų gabalų. Miestas nukentėtų, bet nebūtų sunaikintas.
- Negi viskas taip paprasta?
- Ne, valdove, bet sekmė garantuota.

Dydvyrių netruko. Jau už kelių valandų archimagas buvo pasiruošęs pradėti ritualą. Akolitas padavė juodo akmens peilį. Net visko matęs Lordas nusisuko – žmonių aukų šie kraštai nematė jau seniai. Atidžiai stebėjo ritualą tik Inkvizitorius, nes kur yra galinga magija, ten ir didžiausia pagunda Chaoso dievams tiesiogiai įsikišti į mirtingųjų reikalus.
- Ir su kiekvienu kraujo lašu, krentančiu į amžinąjį ugnį, stiprėja tas skydas, kuris saugos Mordkhaimą nuo Chaoso užteršimo, ir su kiekvienu paskutiniu įkvepimu vis lėčiau artėja demoniška žvaigždė, ir su kiekvienu žodžiu vis labiau sustoja JŪSŲ laikas..
Inkvizitorius pabandė pakelti ginklą kad sustabdytų tą ereziją, bet nepajėgė net įkvepti. Archimagas numetė paskutinį kūną ant grindų ir tarė paskutinius žodžius eidamas link išejimo.
- Kvailiai. Tai kas yra danguje – tai ne gresmė. Tai dovana šiam pasauliui. Ir man nusispjauti kas ją atsiuntė – bet kol jūs visi stovėsite užšaldyti laike ir nesugebantys pakeisti nieko – aš susirinksiu demonišką akmenį ir tapsiu galingesnis už patį Imperatorių.
Jis nemelavo. Žvaigždė sprogo virš miesto, bet užšaldyto laiko skydas nukreipė gabaliukus į visas puses nuo apsaugoto Mordkhaimo centro. Lordas ir Inkvizitorius galėjo tik stovėti ir stebėti kaip žalio degančio akmens lietus nušluoja nuo žemės paviršiaus kitus miesto rajonus ir uždega greta esančius miškus.
Magiškas paralyžius praėjo po kelių dienų. Archimago ir jo akolitų nebuvo matyti. Aplink miestą aprimo gaisrai, tačiau viskas kas buvo už centro ribų buvo negrįžtamai sugriauta.
Jau už kelių mėnesių miesto likučiai pritraukė nemažai demoniško akmens medžiotojų gaujų. Inkvizitorius reikalavo uždrausti jo surinkinėjimą, tačiau Lordas nepasidavė lengvai ir siūlė apmokestinti. Po ilgų ginčų tarp valdžios ir bažnyčios buvo pasiektas susitarimas – leisti surinkinėjimą tik vienai, atranką praėjusiai grupei. Tai apsaugotų nuo Chaoso teršimo Mordkhaimo valdžią ir leistų surinkti pakankamai akmens, kad galima būtų finansuoti miesto atkurimą. Inkvizitorius pritarė sprendimui, norėdamas atidžiai stebėti kiekvieną prisilietusį prie akmens asmenį. Galutinis balsas taryboje, kuri turėtų apspręsti, kuri grupė yra patikimiausia ir labiausiai nusipelnusi Mordkhaimo valdžiai priklauso Lordui Larenui, bet kam, jeigu ne Inkvizitoriui, žinoti kas nepasiduos Chaoso įtakai? Nors ir nemažai įtakingų miestiečių jam nepritartų..
Liko tik vienas klausimas – kas bus ta grupė, kuriai bus leidžiama užsiimti akmens rinkimu Mordkhaimo teritorijoje?



Žaidimo rasės
Žaidime gali būti naudojamos visos Warhammer fantasy rasės. Jos turės savo rasinius bonusus. Kaikurios rasės bus naudojamos išimtinai blogiečių „pure evil“ rasės. Kaikurias rases galima pasirinkti tik suderinus su žaidimo meistrais. Žemiau bus pateikti rasiniai išvaizdos ir netik reikalavimai ir rasių aprašymai. Galimų rasių pavyzdžiai: žmonės (jų yra daug pogrupių), high (kilmingieji) elfai, wood (miško) elfai, dark (tamsieji) elfai, dwarfai, orkai, goblinai, lizardmenai (driežažmogiai), skavenai (žiurkžmogiai), troliai, ograi, minotaurai, entai, undedai (negyvėlai), demonai ir t.t.

Rasiniai reikalavimai

Geros ir neutralios rasės:

Žmonės – labiausiai pasaulyje paplitusi (visliausia) rasė. Įpatingų išvaizdos reikalavimų nėra (išskyrus konkrečių porūšių, tokių kaip barbarai/amazonės ir pan. atžvilgiu). REKOMENDUOJAMA NAUJOKAM IR NETIK NAUJOKAM RASĖ.
Amazonės/Barbarai – mėgsta kailiuis ir odas, kadangi gyvena šiltame klimate, paprastai jų rūbai nedengia daug kūno, karštakošiai, dažnai aukštai save vertinantys kitų atžvilgių, ypač kai išgeria, o į išgertuves yra linkę. Dėl izoliuotos gyvenamosios vietos išvystė specifinę civilizaciją, kuriai raštas nėra būdingas.

High elfai – turi būti su „elfiškom“ (ilgom) ausim, negali matytis barzda ar ūsai, padažytos (kosmetika) akys. Nekenčia Dark elfų. Laiko save gėrio isikūnijimu

Dark elfai – turi būti su „elfiškom“ (ilgom) ausim, negali matytis barzda ar ūsai, juoda, raudona ir violetinė – mėgstamiausios aprangos spalvos ir turėtų vyrauti bent dvi iš jų aprangoje, mėgsta BDSM stiliaus aksesuarus (korsetai, latexas, botageliai ir t.t.). Nekenčia High elfų.

Morning Wood elfai – turi būti su „elfiškom“ (ilgom) ausim, negali matytis barzda ar ūsai, būtinos tribal stiliaus tatiuruotės, kaselės arba dredai, drabužiai žalių, rudų, spalvų, juose galimi gamtos motyvai.

Dwarfai – šios rasės atstovai privalo turėti „barzdą“ (net moterys), negali naudoti lankų. Dwarfai nekenčia Orkų/Goblinų.
Halflingai (Hobbitai)– būtini šortai su petnešomis, neturi barzdų ir ūsų, „plaukuotos kojos“, privalo turėti didoką šaukštą arba keptuvę (paminkštintą „keptuvę“ gali naudoti kaip ginklą  ), draugiški.

Orkai/Goblinai – Oda žalios spalvos (ne apranga, o oda  , naturalios spalvos oda pageidautina, kad nesimatytų visiškai, arba kad matytųsi jos kuo mažiau), apranga ir šarvai netvarkingas „kratinys“. Orkai/Goblinai nekenčia Dwarfų.
Skavenai – žiurkės kaukė + uodega.

Troliai, Ograi, Lizardmenai, Minotaurai, Entai ir kitos rasės tik suderinus su žaidimo meistrais.

Pure evil rasės:
Undedai – dominuojanti aprangos spalva juoda, reikalingos kaukės, kaulų elementai, bintai su „krauju“ , žaizdos ir panašūs išvaizdos elementai.
Demonai, Chaos dwarfai ir kitos „pure evil“ rasės galimos tik suderinus su žaidimo meistrais.
PASTABA: „PURE EVIL“ RASĖS REGISTRUOJAMOS IŠ ANKSTO, atlieka NPC funkciją

Pagrindinių rasių aprašymai
Žmonės
Žmonės tai jauniausia, trumpaamžiškiausia, bet ir gausiausia bei karingiausia regiono rasė. Per savo trumpą, permainingą ir audringą gyvenimą žmonės spėja pridirbti neįtikėtiniausių dalykų, per savo nuožmumą, godumą ir nenuspėjamumą žmonija yra viena labiausiai linkusių pasiduoti chaoso įtakai rasė. Žmonės skirstomi į keletą karalysčiu stambiausiom iš jų laikomos Imperija ir Bretonė (be jų dar yra 10 kitų smulkesnių karalysčių). Žmonės nors ir mažiau nei elfai, bet taipogi imlūs magijai. Vieni nuožmiausių, nenuspėjamiausių magų kilę kaiptik iš žmonių, taipogi ir dauguma blogųjų magų, bei nekromantų. Žmonijos galia remiasi jos riteriais bei gausumu. Tarp žmonių dažnai pasireiškia ksenofobija. Jie laikomi apsukriausiais prikliais (žinoma neskaitant dwarfų).

Elfai
Elfai yra smulkaus sudėjimo, ilgaamžių, beveik nemirtingų, dažniausiai aukštų humanoidų rasė ypač imli magijai. Viena negausiausių šio regiono rasių, labiausiai nukentėjusi dėl dwarfų, bei vėliau sekusios žmonių invazijos-kolonizacijos į jų teritorijas, bei nuo kovų su Chaosu. Elfų išskirtinis išorės bruožas smailos ausys. Elfai išdidūs, dažnai jaučiantys panieką ne savo rasės atstovams. Ne taip kaip dwarfai, elfai labiau aukština dvasinius, o ne žemiškuosius dalykus. Elfai laikomi geriausiais lankininkais, bei magais. Netaip kaip dwarfai, o vėliau ir žmonės, elfai laikomi ne atsikėlusia, o vietine tauta. Elfai skirstomi į aukštuosius (high), miško (wood) elfus ir tamsiuosius elfus(dark). Ir nors ir vieni, ir kiti jaučia savo ryši su gamta, bei ją gerbia, bet miestuose dažniau sutinkami, bei savo miestus stato, aukštieji elfai, miško elfai linke gyventi „arčiau gamtos“. Tamsieji elfai nieko negerbia, yra intrigantai, sukciai, jaučia malonuma teikdami kitiem skausmą.

Dwarfai
Dwarfai yra stiprių, ilgaamžiu nedidelių, tvirtų humanoidų rasė, kas padaro juos idealius tuneliams, kuriuose jie gyvena ir dirba. Kuo dwarfas senesnis, tuo jo barzda ilgesnė ir kadangi dwarfai jaučia pagarbą amžiui, tai būtų neįtikėtina dwarfui nusiskusti ar net tik patrumpinti barzdą. Kaip ir orkai, dwarfai kuo vyresni, tuo stipresni, bet netaip kaip orkai jie nusilpsta tik keli metai iki laiko kada turėtų numirti dėl senatvės. Dwarfai yra išdidūs kariai, jiems svarbi garbė ir priesaikos. Dažniausiai dwarfų kariai sunkiai šarvuoti, mėgstamiausi ginklai kirviai ir kūjai. Dwarfai šiektiek išmano apie magija, bet, netaip kaip žmonės ar elfai, savo magų neturi, jų magijos išmanymas daugiau pasireiškia ginklų, šarvų ir daiktų gamyboje. Dwarfai jaučia silpnybę auksui, sidabrui ir brangiesiems akmenims. Neišliko rašytinių šaltinių apie ankstyvuosius dwarfų istorijos metus, bet, pasak legendų, pirmieji dwarfai migravo į šiaurę iš pietinių savo protėvių žemių per “Pasaulio Krašto Kalnus”, sekdami atviras rūdos gyslas ir rausdami tunelius per kalnus, ieškodami aukso, geležies ir brangiųjų akmenų. Kai jie progresavo, daugybė klanų pasistatė fortifikuotas gyvenvietes ir kasyklas vadinamus “Holdais” netoli turtingiausiu kasimviečių.

Amazonės
Apie amazonės nėra daug žinoma, tik kad jos atvyksta kažkur iš Lustrijos žemyno (gimtasis Lizardmenų žemynas). Sklinda pasakojimai kad netoli Lustrijos yra „Amazonių sala“ , sala pilna kovingų kariūnių. Kadangi jos gyvena toli nuo civilizacijos, tai jų visuomenė sukūrė specifine gamtos kultą propoguojančią kultūrą, kitų tuo tarpu dėl to laikomos necivilizuotomis. Mėgsta dėvėti drabužius iš kailių ir odos, dažnai paliekančius daug nepridengto kūno. Mėgstamiausi ginklai ietys ir lankai. Visuomenei būdingas matriarchatas. Kadangi jos su vyrais negyvena, tai dažnai rengia žygius grobti vyrams, kad jais pasinaudotų.

Halflingai (Hobbitai)
Nedidelių humanoidų rasė, gyvenanti imperijos rytuose. Halflingai paprasta, nekaringa rasė kuriai natūraliai nėra būdingas polinkis nuotikių ieškojimui (bet ir tarp jų visko pasitaiko). Mėgsta komfortą, gerą maistą ir gėrimus, laikomi gerais virėjais. Jie yra viena iš paskutiniųjų rasių sukurtų Senųjų prieš jų pasitraukimą. Senieji stengėsi sukurti magijai atsparią rasę ir jiems tai beveik pavyko, halflingai pasižymi ypaę dideliu atsparumu magijai. Halflingai imperijoje gyvena taip seniai, kad niekas net nebeatsimena nuo kada, vienas iš imperatorių jiem suteikė autonomiškos provincijos statusa, ir nuo tada jie turi savo atstovą imperijos vadovybėje. Jų kariuomenę sudaro ne profesionalus kariai, bet sargai ir prižiūrėtojai, Halflingai dažnai lydi imperijos kariuomenę atlikdami ten svarbią maitinimo ir tiekimo funkciją.

Orkai
Orkai nėra labai protingi ar turintys daug žinių, bet yra pajėgūs gudrybėms. Kovoje jie gali transformuoti net labiausiai paprastą daiktą į mirtiną žudymo priemone. Jie yra labai karingi, jų visuomenė, orientuota į nuolatinę kovą, gyvena mažomis gentinėmis grupėmis su stipria pavaldumo struktūra. Jie yra žinomi dėl didelių, žiaurių armijų, susidedančių iš sunkiai užmušamų karių, paprastai remiamų įvairių junginių, ir karo mašinų. Pastovus poreikis kovoti, neleidžia susidaryti jokiai kitai sąjungos tarp orkų formai, kaip tik laikinai. Orkai yra aukštesni ir stambesni, nei žmonės , su trumpomis kojomis ir ilgomis rankomis. Vidutinis Orkas yra maždaug šešių pėdų ūgio. Jie yra ilgaamžiai ir toliau auga ir stiprėja bėgant laikui tol, kol jie yra nužudomi. Orkai turi kieta , stora , žalia oda, yra atsparūs skausmui . Jie gali išgyventi net žiauriausius sužalojimus. Orkų kultūroje dominuoja jėgos koncepcija. Stipriausias ir pikčiausias orkas yra lyderis, kol neatsiranda stipresnis orkas. Pas juos nėra įstatymų, todėl nėra nusikaltimų. Jei orkas jaučiasi nuskriaustas, jis gali ginčyti savo nuoskaudos šaltinį kovos ringe. Kai kova baigiasi, pretenzijos laikomos išsprestom . Orkai neturi gailesčio suvokimo, orkams, silpnas yra tiesiog silpnas, laikomas žemesniu už juos.
Skavenai
Žmogaus ūgio į žiurkes panaši rasė. Skavenų bendruomenė klaninio tipo (susiskirsčiusi į klanus). Skavenai yra savanaudžiai, klastingi, gana bailūs mėgstantis pulti iš už nugaros padarai, manantys kad jie yra aukščiausia rasė. Skavenai artimai susiję su įvairių ligų platinimu (tokių kaip maras ir pan.). Nors, kad jų yra nepaprastai daug, tačiau jų rasės paplitimas yra kruopščiai slepiamas nuo kitų rasių. Paprasti žmonės net laiko juos mitu arba kitokia beastmenų atmaina. Manoma, kad skavenų atsiradimas susijęs su warpstono poveikiu paprastoms žiurkėms. Skavenai meldžiasi savo dievui, katras vadinamas Horned rat (raguotaja žiurke), taipogi skavenų kultūroje ryški skaičiaus 13 svarba, net jų klanus valdančią tarybą sudaro 13 narių.
Troliai
Troliai yra dideli, bjaurūs, gremėzdiški, žiaurūs padarai su ypač stora oda. Troliai yra ypač imli chaosui rasė. Nors jie labai skiriasi savo išvaizda tarpusavyje, tačiau jie visi laikomi dideliais, nelabai protingais ir visada alkanais. Troliai skirstomi į: akmeninius trolius, upių trolius ir chaos trolius. Kartais jie naudojasi ginklais, tačiau net ir plikom rankom gali priešininką suplėšyti į gabalus. Trolių virškinimo rūgštys (kuriomis jie gali panorėję vemti) laikomos viena labiausiai korozinių medžiagų pasaulyje. Trolių metabolizmas toks stiprus, kad net juos nužudžius, jie gali atsigauti, nebent netenka galvos, taipogi nelabai atsparūs ugniai. Kadangi trolių nėra daug, jie paprastai savo burių nesugeba suformuoti, o priklauso kitų rasių koviniams vienetams, paprastai tokių kaip orkai ir goblinai.

Ograi
Ograi Ypač stori ir dideli, linkę į kanibalizmą humanoidai įsikūrę rytuose Ogrų karalystėse. Garbina dievą Great Maw (didžiuosius nasrus), jų religijoje gausu žiaurumo ir aukojimu (kurių metu jie gauna dideli kieki mėsos iš aukų). Ogrų kultūra grindžiama maisto ir ryjimo idėjomis, ko pasekoje jie gali suvalgyti bet ką, ką laiko valgomu (dėl ko ir laikomi kanibalais), o ko negali suvalgyti arba panaudoja, arba sunaikina. Kuo didesnis ogro pilvas, tuo jis stipresnis, dėl to kuo ogras stambesnis, tuo aukštesnę padėtį ogrų hierarchijoje jis užima. Laikomi gerais samdiniais, jiems nėra didelio skirtumo už ką kautis, kol gauna gerai užkąst.

Lizardmenai
Lizardmenai (driežažmogiai) rasė kildinama iš žvaigždžių. Sakoma kad jie keliavo tarp žvaigždžių su savo dievais-šeimininkais, kaip jų tarnai, kol kartu su jais neįsikūrė šiame pasaulyje. Pasakojama, kad jų šeimininkai išnyko arba pasitraukė po didžiųjų kovų su chaosu, bet tai buvo senai taigi pagrįstų istorinių šaltinių nėra išlikę. Tai roplius primenanti, šaltakraujė, džiunglėse gyvenanti, laikoma seniausia šio pasaulio rasė, įsikūrusi apie šventyklas, skirtas garbinti seniesiem savo šeimininkams. Netaip kaip kitos, tai nėra vienalytė rasė, lizardmenus sudaro keturios skirtingos rūšys: Slann, Saurus, Skinks ir Kroxigor. Slann galingi ir paslaptingi, Saurus drausmingi ir karingi, Skinks judrus ir protingi, Kroxigor dideli ir žaiurūs. Jie gyvena kastomis susiskirsčiusioje visuomenėje, kur kiekvienas turi savo specifinę rolę. Slann nykstanti, fiziškai silpna rūšis, tačiau stipri magijoje (taipogi jie yra Senųjų šeimininkų šventikai), linkę į ilgalaikęs meditacijas. Saurus yra karių kasta, turinti tvirtus žvynus (kaip natūralų šarvą), ypač disciplinuoti ir geri kariai. Skinks yra nedideli vandens ropliai dažniausiai amatininkai ir „biurokratai“ dėl savo chameleoninių savybių yra nuostabūs žvalgai. Kroxigor į krokodilus panašūs padarai, stambūs kaip ograi ar troliai. Atlieka sunkiausius darbus Lizardmenų visuomenėje. Nelabai protingi, jei kare naudojami kaip patrankų mėsa, tai jų ginklai būtinai turi būti prie jų prirakinti, kitaip gali juos tiesiog pamesti.

Minotaurai
Stambių „buliagalvių“ rasė, jos atstovai gali būti iki dviejų kartų aukštesni už žmones. Jų galvos didelės, panašios į buliaus, su aštriais ragais. Jie yra ne tokie protingi kaip žmonės ar net beastmenai, bet užtat yra neišpasakytai stiprūs. Dažnai neprognozuojamų nuotaikų, linkę lengvai įniršti. Sakoma, kad minotaurai yra tamsiųjų šventyklų sargais, kurios randasi taip giliai miškuose, kur net beastmenai bijo eiti.

Undedai
Undedai pagrinde tai masė besmegenių zombių, skeletų ir pan. , kuriuos prikėlė ir valdo nekromantai. Vienas nekromantas kontroliuoja grupę prikeltų neprotaujančių undedų. Nekromantai būna gyvi magai arba jau mire ir prisikėlę magai. Labai retai galima prikelti ir protaujantį undedą (numirėlį), nes tam reikia labai galingų burtų ar ritualų. Taipogi galima prikelti nebūtinai tik kūną, bet galima prikelti ir vien tik dvasią. Kuo mirusysis buvo stipresnis, kūnu, dvasia, protu ar galia, tuo iš jo galima prikelti galingesnį undedą. Bėgant laikui, buvo išanalizuoti galingi nekromantų manuskriptai ir atsirado undedų porūšis, vampyrai. Vampyrai , tai vieni stipriausių undedų. Pirmieji vampyrai atsirado sukūrus „gyvybės eliksyrą“ kuris gyvą padarą paversdavo nesenstančiu, tačiau atimdavo iš jo gyvastį. Vėliau buvo atrasta, kad eliksyras nėra būtinas, ir kad galima vampyrizmą perduoti ritualu, kurį vėliau pavadino „kraujo bučiniu“ arba „pavertimu“. Tačiau pas taip paverstus vampyrais undedus išsivystė poreikis šviežiam kraujui. Jų širdis neplaka, jie nekvėpuoja ir nesensta, tačiau juos įmanoma užmušti. Kartais vampyrai atlieka tik dalini „pavertimą“ ir taip susikuria sau pavaldžią nemąstančią būtybę, ghoulą ar net jų būrius.

Demonai
Gryna chaoso rasė, kilusi iš kitos dimensijos (paties chaoso). Demonų rūšys skiriasi priklausomai nuo to kokiam chaoso dievui jie tarnauja. Vyrauja nuo silpnesnių iki nežmoniškai stiprių. Karo dievui tarnaujantys demonai stipresni fiziškai ir brutalūs. Magijos ir apgavysčių dievui tarnaujantys stiprūs ne tiek fiziškai, kiek savo magiškom galiom. Ligų dievo tarnai atsparūs ligoms, skausmui platina prakeiksmus, nuodus ir įvairias ligas. Troškimų ir ištvirkimo dievo tarnai veikia empatiškai (per jausmus). Kaip ir visoms chaoso būtybėms, taip ir demonams patekti iš savo pasaulio, į mūsiškį yra labai sudėtinga, todėl jų paprastai nėra daug.




Žaidimo klasės
Žaidime naudojamos šios klasės: Wariorai (kariai), Magai, Scouts (skautai), Cleric (šventikai-gydytojai).

Magai – turi nešioti „mantija“ (tai gali būti mago mantija, gali būti ir šamano apranga su augalų ar kaulų elementais ir t.t.) ir mago stafą (lazdą) minimalus ilgis 1,5m. (mago lazda nėra kovinis ginklas). Spelai (užkeikimai) bus netik vaizdiniai, bet ir žodiniai (eilėraštukų pavidalo), tai yra prieš kažką iškerint reikės ištarti užkeikimą. Gali naudoti tik vienarankius ginklus ir peilius. Negali nešioti šarvų, skydo, (nenaudoja dual wieldo).
Cleric – gali nešioti tik light armorą, negali naudoti skydo, gali naudoti tik vienarankius ginklus, (nenaudoja dual wieldo), turi turėti gydytojo „krepšį“ ir „tvarsčių“. Gydo 0hp žaidėjus, jei jie dar nėra mirę pagal laiką (galima kovos metu), gydo sužeistuosius gydymo trukmė 2min. . Gydymas – tvarstymas sužeistojo (arba 0hp) tvarsčiais ir užkalbėjimų sakymas. Privalo turėti kokį nors „holy“ simbolį (amuletą, wardą ir pan.), gali but naudojamas kaip ginklas, jeigu atitinka saugomo reikalavimus.
Bardai – Universali, labiau socialinė, nei kovinė klasė. Bardams yra pasiekiama tiek magija tiek koviniai įgudžiai. Bardas visada atlieka kažkokia socialinę funkcija: linksmina gyventojus dainom arba grojimu muzikiniu instrumentu, rašo metraštį, rengia performansus (pasirodymus), arba pasakoja pasakas apie didvyrius. Bardai nenešioja šarvų, skydų ir dvirankių ginklų, sunki ekipuotė trukdo bardo judrumui. Dual wield yra megstamas bardų, nes tai atrodo heroiškai. Turi turėti kepurę su plunksna.
Scoutai –nenaudoja sunkių šarvų, skydų, galimas dual wieldas, bonusai lankams, peiliams.
Warriorai – gali naudoti visus ginklus, turėti skydus, naudoja tiek light tiek heavy armorus.

Ginklai
Ginklai turi būti minkšti arba kokybiškai paminkštinti. Taip pat ribojamas jų ilgis. Jei smūgis atliekamas dvirankiu ginklu, jis turi būti atliekamas ginklą laikant abiem rankom. Priešingu atveju žala nebus užskaitoma. Skatinama naudoti ginklus labiau pritinkančius jūsų rasei. Ginklai turi atitikti bent minimalius estetinius reikalavimus (jei neesat tikras ar jūsų ginklas praeis čipavimą, atsiųskit meistrams jo foto). Ginklo ašmenų plotis bent 2 kartus didesnis už jo stori (taikoma tik ginklams su ašmenimis). Blogiečių ginklai (esant reikalui, kaip bosų ir t.t.) gali neatitikti šių reikalavimų. Lateksiniai ginklai ir estetiškai gražūs ginklai gali duoti bonusų. Leistini šie ginklai:
1) Peiliai/durklai – minimalus ginklo ilgis nuo 20 cm. Iki 40cm.
2) Lankai ir arbaletai – maksimali įtempimo galia 15 kg. (patartina 12kg). Strėlės turi būti kokybiškai paminkštintos (bus tikrinami).
3) Mėtomi ginklai – nenaudojami.
4) Vienarakes ietys – ilgis iki 1,50m.
5) Dvirankės ietys, alebardos – ilgis nuo 1,50m.iki 2, 00m.
6) Dvirankis kardas – minimalus ilgis 1,20m. maksimalus ilgis 1,50m.
7) Dvirankis kirvis – nuo 80cm iki 1,60m.
8) Vienarankis kardas – nuo 40cm. iki 1,10m.
9) Vienarankis kirvis, kuoka – iki 90cm.
10) Dvirankė kuoka nuo 1,00m. iki 1,40m.
11) Fleilas (bendro ilgio su grandine) iki 1,00m.

Šarvai
Žaidime leidžiami viduramžių šarvai su fantastikos elmentais. Šarvų tipas ir išvaizda tiesiogiai įtakos žalos kiekį, kurį gali ištverti herojus. Šarvai skirstomi į: no armor (nešarvuotas), light armor (lengvai šarvuotas) ir heavy armor (sunkiai šarvuotas). Gražūs kostiumai, net jei tai nėra šarvai prideda bonusų
Light armor: lengvi odiniai šarvai, minkšti šarvai, lengvos žiedmarškės.
Heavy armor: plokštiniai šarvai, sunkios žiedmarškės, sunki (stora) oda.

Skydai
Apvalūs skydai iki 80cm skersmens. Kiti skydai iki 1,00m. aukščio ir iki 0,60cm pločio (ilgiausioje ir plačiausioje skydo vietoje). Skydai gali būti minkšti, jei tokie nėra, tai privalo turėti paminkštintus kraštus. Draudžiamos smailios ir kitos pavojingos detalės, nebent jos pagamintos iš minkštos medžiagos.
Apranga
Skatintina turėti, kapšą, rankine, piniginę ar bent kišenių pinigams, reagentams ir kitiems žaidybiniams daiktams. Draudžiama apranga ir daiktai: Džinsai, ryškūs sportbačiai, šiuolaikinės išvaizdos rūbai. Šiuolaikinė technika tik stovyklos (kempingo) teritorijoje, kitur ji turi būti paslėpta, garsai išjungti, jei naudojama, tai tik išimtinais atvejais (kaip apšvietimas naktį) ir jis turi būti užmaskuotas. Išimtis tik kamerom ir fotoaparatam.

Lokacijos
Žaidimo teritorija suskirstyta į keturias zonas. Kempingas, Safe (saugi), unsafe (nesaugi) ir wilderness (laukinė). Safe zonoje draudžiami visi koviniai veiksmai. Žaidime bus lokacijų, kurių užėmimas ir išlaikymas per tam tikrą laiką, generuos pinigus.
1. Kempingas ne žaidybinė zona (palapinių miestelis).
2. Safe zonai priskiriamos lokacijos: Miestelis, fortas, blogiečių šventykla.
3. Unsafe zonai priskiriamos lokacijos: Zona apie miestelį (20m.), zona apie fortą (20m.).
4. Wilderness zonai priskiriamos visos likusios žaidybinės lokacijos

„Mirtis“
Žaidėjai turi atitinkamą resurektų (prisikėlimų) kiekį. „Mires„ žaidėjas praleidęs atitinkamą laiką šventykloje atgauna visaus woundus(jeigu pas jį dar yra likusių resurektų). „Mires“ žaidėjas savo gyvybės amuletą atiduoda NPC blogiečiui (arba jei jo nenulootina NPC blogietis šventikui šventykloje). Žaidėjas be amuleto laikomas „mirusiu“. O pasiekęs šventykla, sunkiai sužeistu, gyjimo laiką gali sutrumpinti Clerikai, jeigu budi prie sužeistojo.

Influance
Influance (įtaka) gali būti gaunamas už questų atlikimą, už kovinius pasiekimus ir t.t. Influance tai tik išimtinai warbando „resursas“, jo negalima parduoti ar iškeisti, jį gauna tik warbandai (ne pavieniai žaidėjai). Nuo influance kiekio (kas surinks daugiau) priklausys, kuris warbandas laimės warpstono rinkimo „licenziją“.

Sielos
Soul (sielos) išimtinai blogiečių „resursas“ kaupiamas ne individualiai, o bendrai visiem blogiečiams (į bendrą katilą). Gaunamas už questų atlikimą, geriečių žudimą ir pan. Nuo sukaupto bendro sielų skaičiaus priklauso blogiečių stiprumas (pvz skeletas 2lvl. stipresnis už skeletą 1lvl. Pagal statistikas).

Questai
Quest itemai pilnai nusakomi išduodant questą, arba yra pažymėti, rasti neaiškus daiktai nėra quest itemai.

Eventai/Achievai
Žaidime gali būti tam tikri achievai (pasiekimai) gali būti tiek žinomi, tiek užslėpti. Taipat žaidime gali būti eventai (įvikiai), kurie gali įtakoti tiek gerus, tiek blogus veiksnius, atidaryti arba uždaryti tam tikras lokacijas ir pan.




Maitinimas /Nakvynė/Vanduo

1. Maisto įsinešimas į žaidimo teritorija draudžiamas neautentiškoje pakuotėje, bus maitinimas).
2. Indų susiplovimas po savęs (arba ką nors pasamdžius už žaidybinę valiutą).
3. Gėrimai ir vanduo turi būti atitinkamai pritaikytoje taroje (senoviškai atrodantys buteliai, gertuvės) arba paslėpti maišeliuose ir pan.
4. Bus suderintas maitinimo meniu, jei kažkas kam nors alergiškas, kažko nevalgo (pvz. mėsos), prašytume susisiekti su meistrais iš anksto.
5. Nakvynei skirta speciali teritorija, campas (stovyklavietė).
6. Geriamą vandenį suteiks meistrai, tačiau jei kas turės savo būsim dėkingi.

_________________
"Don't drink glowing water."
--The Vault Dweller


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited