Kitas klausimas dėl balanso: ar tik man vienam atrodo, kad jis baisiai per lengvas? <..> (žaidžiu „Blood and broken bones“ lygiu) tiek banaliai lengva
Niekad nesupratau zmoniu, kurie skundziasi del zaidimo lengvumo nezaisdami auksciausiu sunkumo lygiu
Kas trukdo zaist ant DM?
Siužeto prasme pasirinkimai „Witcher 3“ veikia labai netikusiai. Sunkūs sprendimai yra gerai. Ne iki galo žinomos pasekmės irgi. Bet priimdamas svarbų sprendimą žaidėjas turi turėti bent kažkokią galimybę prognozuoti, kokios bus pasekmės ir, svarbiausia, turi suprasti, kad priima svarbų sprendimą
Viskas ten gerai. Ispaikino visus ME3 ending'as
TW3 tereikia arba isijaust i istorija, arba but pusiau cheateriu, skaiciusiam knygas
P.S. B&W yra panasiu sprendimu.