Šiaip norėčiau, kad kada padarytų endless lvl žaidimą: koks nors soft capas (tarkime 100 klasikos labui) o paskui gauni kažkiek bonuso tačiau reikalaujamų pastagų kiekis augtų exponentiškai. Ir vualia begalinių lvl žaidimas.
Tokių yra. Payvzdys galėtų būti antikvariniais laikais žaista browser strategija Aegis - ten vienas iš esminių skaičių buvo teritorija - tačiau kuo daugiau jos turi, tuo sunkiau būdavo ją didinti. Tiesioginis būdas - prikti - pradėdavo nebeveikti dėl exponentiškumo, kai vienas akras teritorijos pradėdavo kainuot vos ne tiek pat kiek mokėjai už kokius dešimt tūkstančių akrų iki tol.
Paprasta ir veikia, tarp kitko - gaunasi natūralios ribos, kurios formuojasi pagal taktikas ir planus, ir tai, kad score dydis (skaičiuojamas ir nuo teritorijos) apribodavo žaidėjų kuriuos galėdavai pulti žemiausią score.
My point is, kad nesvarbu kaip veikia sistema, kiek levelių ji turi, vistiek esminis klausimas ne skaičiukų dydis, o tai, kaip viskas veikia ir malonumas.
Šio tower defence žaidimo atveju visi tie leveliai skamba kaip kažkas kuo nenorėtųsi užsiiminėt - vien dėl to, kad šviečiasi tūkstančiai vienodų lygių kuriuose atrakini kažkiek kitokius efektus.
Manau, kad tikrai egzistuoja kas nors įdomiau. Ner ir siauroje, tower defence srityje.
Kaip Nomad ir sako, reikia reklamuot ne levelius, o visą kitą. T.y. "O kodėl gi man jį žaisti?"