Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-29 2:54

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page « 1 2 3
Author Message
PostPosted: 2013-09-26 19:23 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Aivaras wrote:
O dėl sėkmės jo yra Healeris su meditacija pakankamai light daugiau su herojų skilais tai svarbu.
Na jau. Nebent po 10lvl, o healerio meditacija - tai tie patys herojaus lvl ir medaliai visiems unitams.
Uz ji svarbesnis tik rangerio double shot.
Quote:
Tiesa apie dešimtą lvl berods isada kažką key duoda. Meditacija healeriui cute, tačiau plius du šaudymo atstumui elfui yra op.
Elfus dar reikia rast, ivykdyt ir priduot aljanso kvesta. O healeris available nuo 4-o turno (arba nuo 1-o, pakankamai toli nuejus compaign'e)
Quote:
Japlūžta kaip velniai. Bet rangeris nė kiek ne geriau šioje vietoje, lanko gerumas man žaidžiant kritinis ir keisti į kaką nėra prasmės, tai strėles gali kaitalioti, o lankas fixinimui tik.
Niekas nekeicia vieno lanko i kita blogesni :) Tiesiog pradzioj, kol marketo nera, nesiojuos 1-2 tokius pat lankus atsarginius ir daug streliu. Veliau nesiojuos 2-a komplekta streliu ir atsargini lanka, nes sandeliuku kiekvienoj provincijoj statyt neapsimoka.
Quote:
O dėl kietumo pabaigos... Visi turi savo silpnas vietas. Rangeris gerai ima magus bet visokios harpijos, nomadai ir kentaurai darosi blogiu, kai Fighteris juos ima lengvai ir greitai.
Harpijos no way (nes rangeris gi netankuoja), kentaurai su nomadais gali sudaryt problemu, bet ne del to, kad rangeri saudo :) Jeigu iniciatyva maza, yra sansas, kad healeri gali sukapot, bet is kitos puses - kai warriorui sitie nesudaro problemu, tai rangeriui irgi (air shieldas ant healerio, o rangeriui pakanka +3 ranged defence, kad healeris atgydytu). Ateitu warrioras plikas nuogas (su +2 kolchiuga ir +1 shieldu) irgi lygiai taip pat gautu malku.
Zaidziu ant Expert (t.y. per vidury), jei ka.
Quote:
Na ir dėl to, kad tai pirmas kas be nuostolių drakonus ima. Gal grynas rangeris su geru lanku galėų paimti greičiau dėl double shoto tačiau mažai šansų ko neprarasti.
Be nuostoliu tai jo, bet jei tai butu multiplayer, tai who cares - pripirkai mesos ir go.
Quote:
Plius dar prieš pirkdamas pirmą herojų matai aplinkines žemes jei yra kur knowledge shopas ir pagrinde pelkės, kodėl ne magu žaisti? Loot findingas yra kažkiek numatomas reikalas.
Ir kas, kad pelkes ir knowledge shopas? O tai jau scrollams pinigu nereik? :) As gal klystu, bet is scrollo galima tik viena spella ismokt? Jeigu nori 2-ju fireball spell book'e, reikia 2-ju scrollu, right?
Quote:
Ė? Healeris? Jis gerai komanderio armijoje, pas rangerį yra du sienapotamai ir viskas. Standartiškai mėgstu už Light žaisti irgi tai du swordsmanai. Kovoje statai rangerį viršutiniame kairiame kampe ir užstatai swordsmanais. Viską ką gali kilina rangeris o swordsmanai blokuoja ir damušinėja. Tikslas daug defencive skilų jiems surinkti ir defender medaliai. O paskui koreguojasi pagal tai kokį rangerį darau: sniperis/skoutas dirba tokia pačia schema visą laiką tik porininkus geresnis susidedu, adventureris lieka solo, atamanas jau surenka kariuomene... Šiaip su full kariuomenėmis tik labai gale žaidžiu, per daug erdvės nuostoliam ir brungu.
Na taip, healeris. 2 swordsmanai ir healeris leidzia imt 2-o ringo provincijas (ne kentauru, aisku :)) & valyt jas, su salyga, kad pas healeri jau bent medalis yra, ofc :) Pradedant nuo expert sunkumo healeris is a must, niekas ten nesivanshotina, o ir 4 unitai nera full armija, tiesiog 1-3 lvl rangeriui (kad gautu 1-a command).
Plius, kaip jau minejau, healeris yra must have, jei medaliu nori ir ypac kitokiu nei defender ;) Sitie geri, iki kol neateina slizniai arba visokie orkai su damage armor abilke :/ (nors parry ziauriai padeda pries tokius). Todel stengiuosi imt +4hp. O tam reikia healerio butinai.


Top
   
PostPosted: 2013-09-27 11:05 
Offline
User avatar

Joined: 2003-10-24 10:05
Posts: 795
Location: Vilnius
Necituosiu nes užsišiukšlina postai :).

Meditacija svarbi tik jei neužtenka smarvės užhealinti pilnai (arba paprastesnėse kovose, arba su ritualu, arba su spellais, arba explorinant su heal boost pastatais, arba turint first aid/regeneration skillą) :).

Ne elfuose esmė. Visi unitai berods apie 10 lvl gauna kažką labai gero more or less garantuotai (elfai tik užstrigo dėl didžiulės galios, taip pat plius move pas basiliskus prisimenu ir dar daugiau tokių yra. Pvz jei pakelsi rogue gauna poisona, o goblos no retaliate ir destroy armor. Mega silpni unitai smarkiai pagerėti gali).

Sandėliukai upgradinasi į antrą pagal gerumą gold generatorių jei išsistatai (pirmas max uosto upgrade). aš nematau didelio nuostolio savo ekonomijai vieną iš trijų slotų nemažame kiekyje provincijų padaryti sandėliukais. Aišku specifiniai money makeriai (malūnas, lentpjūvė ir kasykla geriau bet tai tik vienas slotas). Šiaip sėkmingam žaidimui provincijų tvarkymas stebėtinai daug duoda (imo didelis pliusas visam žaidimui).

Na kodėl iškarto lyginti pagerintą rangery su extra spelais ir pliką nuogą Fighterį? O jei Foghteris plikas nuogas bet su armor spelu ir trečia atletika (extra life, stamina ir regen 1)? Idealiai sukritus tai ali būti ir antras lvl. Ne taip idealiai 3, ir tik jei tave gaidina randomas vėliau, bet net ir tada yra tik vienas nelabai tinkamas solinimui fighterio skilas apskritai (blacksmith) :).

Nenuvertink Veteranų galios. Multiplayeryje ne ką mažiau svarbu kad tavo unitai kuriuos naudoji būtų su medaliais ir lvl (plius pageidautina dar ir pačio kelti nes kai kompas surandomina tai neduok die). Casualčiai Eadore yra žiaurus dalykas, labiau negu visuose kituose TBS.

Mega spelai gali single handedly laimėti kovas. Nelabai reikia daugiau negu vienos Dragon formos, Mass Plague ir t.t. Šiaip ašku ne visi vienodai ossum spelai, bet pvz word of light antro lvl yra baisus game winneris. Taip pat summonai. O dėl bapkių: nugąsdini hidras ir trolius nuo jų looto su fearais (net pirmo lvl esu sugebėjęs tai padaryti), plėši savo provinsijas ir keliesi lvl malšindamas sukilimus, bei atiminėji bapkes per eventus: Welcome to the Dark side Baby.

Know your enemy. Jei žinai, kad daug orkų pavojingi nelysk. Healeriai tik už lighterius/neutralus normaliai panaudojami. Šiaip mano Fighter rush strategija remiasi tuo, kad nesidalinu xp su jokiais unitais ir fighteris auga kaip nevalgęs lvl. Minėta atletika ir armor skilai praktiškai udaro salygas nelabai priklausyti nuo aprangos.

_________________
Kriaushes, obuoliai...


Top
   
PostPosted: 2013-09-27 16:43 
Offline

Joined: 2002-12-24 11:07
Posts: 359
Location: Solar system
Aivaras wrote:
Sandėliukai upgradinasi į antrą pagal gerumą gold generatorių jei išsistatai (pirmas max uosto upgrade). aš nematau didelio nuostolio savo ekonomijai vieną iš trijų slotų nemažame kiekyje provincijų padaryti sandėliukais. Aišku specifiniai money makeriai (malūnas, lentpjūvė ir kasykla geriau bet tai tik vienas slotas).
Vat butent, kad pastarieji zymiai geriau. Kad gaut 3-a sandelio upgrade reikia puse pilies apstatyt. Jau nekalbant apie tai, kad 3-as upgrade duoda 10 income. Uz 50+70+150=270 monetu arba kitaip sakant reikia 27 turnu, kad pradetu pelna nest. Paprasciau taverna pastatyt. Ir +mood ir babkes.
Quote:
Šiaip sėkmingam žaidimui provincijų tvarkymas stebėtinai daug duoda (imo didelis pliusas visam žaidimui).
Nebutu korupcijos, sutikciau :)
Quote:
Na kodėl iškarto lyginti pagerintą rangery su extra spelais ir pliką nuogą Fighterį? O jei Foghteris plikas nuogas bet su armor spelu ir trečia atletika (extra life, stamina ir regen 1)? Idealiai sukritus tai ali būti ir antras lvl. Ne taip idealiai 3, ir tik jei tave gaidina randomas vėliau, bet net ir tada yra tik vienas nelabai tinkamas solinimui fighterio skilas apskritai (blacksmith) :).
Air shieldas yra toks pat 1-o tiero spellas kaip ir armoras. Su skirtumu, kad wind magijos bokstas kainuoja 50 auksiniu+krystalai, kai tuo tarpu sorcery - 200+ :)
Quote:
Nenuvertink Veteranų galios.
Isiskaityk, ka rasau. Man +4hp > +2 def. Cia abu medaliai, jei ka :)
Quote:
Casualčiai Eadore yra žiaurus dalykas, labiau negu visuose kituose TBS.
Nope. HoMM ziauriau.
Quote:
Know your enemy. Jei žinai, kad daug orkų pavojingi nelysk. Healeriai tik už lighterius/neutralus normaliai panaudojami. Šiaip mano Fighter rush strategija remiasi tuo, kad nesidalinu xp su jokiais unitais ir fighteris auga kaip nevalgęs lvl. Minėta atletika ir armor skilai praktiškai udaro salygas nelabai priklausyti nuo aprangos.
Vat cia ir yra pagrindine fighterio problema - jis pirmus lvl paima greitai ir visokius slabakus isdubasina be nuostoliu. Problemos prasideda mid-game, kai pradeda eit i trasa 2+ tiero unitai ir regeneracija nebepadeda :) Kai tuo tarpu rangeris pasiima 10lvl ir jam problemas tesukelia lb specifines kombinacijos. Taip, lvl keliasi leciau iki to laiko, bet pliusas tas, kad kovu nereikia rinktis, nes stovi uz sienos, kuri fighterio defensui niekuo nenusileidzia + healeris su 10+ healu per rounda. Kai rangeris pakankamai kietas, unitai praktiskai nieko nedaro, so gaunas ~25% xp loss (30% visad eina herojui, 42% paskirsto pagal ta, kas ka nuveike per musi ir 28% padalyja tarp unitu (herojus irgi unitas :))


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page « 1 2 3

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 25 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited