Tiesa daug kuri kaip rimtas konkurentas AOW priešpastatomas Warlokas 2. Vat jo nebandžiau jei kas čiupinsite pasidalinkite įspudžiais.
Kažkiek maigiau [t.y mažiau nei AoW3] - vaizdas kaip civ5 fnatasy modo kur moliūgų laukuose ratlingas herojus dubasina milžiniškus vėžlius [moliūgai beje labai rimtas resursas].
Kas priminė civ serija:
- renkantis miesto lokalizacija svarbiausia resursų kiekis [kitkas patasioma - kalnai sulyginami, dykumos magiškai užlasitomos ir tt.]
- royal palace pradžioj pats rimčiausias resursas
- norint įdomesnių [nebūtinai geresnių] unit'ų reikia užsėsti ant resurso - spider lair'ai, minotaurų olos ir tt. [bent jau įvairovė didesnė nei civ]
- miestai-vasltybės --- šitie labiau kap civ4 barb miestai- kažkiek priešinasi bet greit atsiduria kieno nors rankose [reikalui užsitęsus AI gali paimt lesigyvį miestą iš panosės ir atvirkščai].
- AI vienareikšmiškai nebildintas net bandyt laimėti [multiplayer nebandžiau - tikiuos ten AI nedalyvauja, nes reikalas greitai gali pavirsti kas geriau išnaudos AI idiotiškumą)
- kai pažiūri AI miestų lokalizacijas
- taktinio combat'o nėra - unitai apsidaužo bendram map'e, ranged unitai gali siekti per kažkiek hex'u. [civ5 stiliuj].
Kas nepriminė ir daugmaž patiko:
-miesto gyventojų kiekis lemia kiek pastatų gali statyti [1 pastatas užima vieną hex'ą - su potencialiasi bonusai ar minusiais nuo terrain] - finale miestams realiai tenka specializuotis į gaminančius gold/mana/food labiausiai dėl +% resursams duodančių pastatų.
- maistas bendras visai imperijai, pusė pertekliaus konvertuojama į auksą. Kas įtakoja miesto augimo greitį [jei įtakoja] neradau.
- dažnai gali rinktis ką su resursu darysi - statysi fabrikėlį gaminatį geležinius šarvus ar labaratorija versiančia geležį auksu.
[reiks pabandyt reloadint neišbandžiau ką su asilais galima daryt]
-terraformingas:)
Kas nepriminė ir nelabai patiko:
- nėra Civ pedijos/tome of wonder tai ką kai kurie daiktai reiškia sunku suprasti.
- neduoda įtakoti pradinės lokalizacijos kitaip nei restartinant [keletą resursų berods galima imti kaip wizard'o quirkus - elfai giminės iš kurių vėliau gamini archerius arba casino].
- per portalus pasiekiami extra world'ai [campaign'o idėjaa artima eador'ui [shard worls>>reunite]- campaigno nežaidžiau tai nežinau gerai ar blogai].
- scoutinat realii galima užsiskautint rimtą bėdą. Kiek supratau iš rimtų [ne tų kuriems mokama už tegiamus atsiliepimus] review ir I ir II warlock'e unlcuky susitikimai [arba ultra lucky priešų lord'ai] atlieka iššūkio rolę, vietoj AI. Kita vertus reikai pabandyti ar galima tą rimtą bėdą nuvilioti iki AI miestų...
Man asmeniškai jei įžanga, campaign'as ir kiti momentai išlaikytų moliūgų manos ir elfų casino stilių tai būtų neblogai, sigh...
Dėl perkamumo reiks paskaityt apie multiplayer'io ypatybės, nes prieš AI ko gero žaist verta tik porą vakarų pasiėmus porą litrų alaus kaip player penalty - pradėjau ant chalenging ir AI still nelabai spardosi.