Taigi jau sakiau, kad taktinę ir strateginę įvairovę greičiausiai padidino - tiksliau matysim pažaidę. Turėjau omeny padidino lyginant su ankstesniu žaidimu; lyginant su tavo fantazijose egzistuojančiu gal ir bus mažiau tos įvairovės. Liūdna realybė, developeriams su ribotais resursais yra sunku konkuruoti su Sovijaus vaizduotėje "kaip nors" metodu sukurtu tobulu žaidimu.
Tik nereikia čia tų ribotų resursų pasiteisinimo, kuomet tiek praeityje, tiek dabar pilna pavyzdžių kuomet su dar mažesniais resursais žmonės sugeba sukurti kur kas gilesnius ir sudėtingesnius žaidimus (paskutinis mano matytas pavyzdys - Eadoras, ar jau visą amžinybę egzistuojantis ir nuolat pildomas Dominions 3). Atleiskite jau man, kad iš kiekvieno žaidimo noriu maksimalios kokybės, toks jau keistuolis esu.
Labiau subalansuotą unitų pasirinkimą? Čia kaip? Vienodo Tiero unitai tarpusąvyje negali normaliai sukovoti todėl reikia būtinai reikia žemesnio arba aukštesnio tiero unitų, kas niekaip neišsprendžia problems nes žaidėjas kurio frakcijoje tik pasiekęs Masiticorus tiesiog pumpuoja jas ir turi labai stiprią kariuomenę (ir nmobili ir nugali daug ką kovoje), o žaidėjas su Knightais turi sukti uodegą nes priešingu atvejų žaidėjas su Manticorais jį papjaus.
Aš gi pateikiau pavyzdžių, kuomet "Vienodo Tiero unitai tarpusąvyje negali normaliai sukovoti" situacijas kituose žaidimuose, tai nėra kažkokia naujovė. Teranų Battleshipas visuomet nugali zergų Ultraliskus, tai nereiškia, kad teranas pumpuoja tik Battleshipus.
Dėl stamina sistemos: Nu tai ir padarė! nusileidimas ir yra sistema sujungti tas kovas. Eadore pvz skraidymas padarytas IMO korektiškai: nesujungiant ir mobilumo ir ginybinę mechaniką. Eadore skraidyas yra mobilumo mechanika ir tiek. AoW sukergęs flight su dar ir ginybine mechanika (melee cannot attack) buvo padręs taip kad flight pasiekęs nesveiką vertę kaip sąvybė buvo.
Ne, nieko nesujungė, tiesiog vieną iš jų panaikino. Eadore mobilumas yra kur kas svarbesnis dėl skirtingo reljefo ir jo poveikio judėjimui, staminos mechanikai. Be to, Eadoro mūšio laukas - kur kas mažesnis. AoW3 mobilumas taktiniame lygmenyje nėra toks svarbus, todėl padidinti taktinę įvairovę, pridedant įvairių mechanizmų, yra labai pageidautina. Flanking mechanizmas yra puikus žingsnis šia linkme, skraidymas būtų buvęs dar vienas. O kad skraidymas nepasiektų tos nesveikos vertės yra jau balanso problema, o ji, kaip jau minėjau aukščiau, gali būti sprendžiama daugybe būdų.