Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2024-03-19 8:43

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 311 posts ]  Go to page 1 2 3 4 532 »
Author Message
PostPosted: 2006-07-19 10:29 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-06 15:40
Posts: 3431
Location: Wilno Kochane
Ši tema sukurta tam, kad būtų galima užduoti konkrečius klausimus apie atskiras sistemas ar apie RPG per ce, kurie nėra verti atskiros temos. Jei kažkieno klausimas peraugs į normalią diskusiją, išskirsiu ją į atskirą temą. Klausimai gali būti ir visiškai kvaili - tam tema ir skirta. Vienintelis apribojimas - padorumo paisymas.

Pradžiai, kad tema nepakibtų, pora klausimų nuo manęs.

1) Kas nors iš Lietuvos meistrų yra bandęs "Amber Diceless Roleplay"? Jei taip - kokie atsiliepimai?
2) Gal kas nors kur nors matė straipsnių apie No-system žaidimus? Suprantu, kad tai - gryna improvizacija, bet gal koks patyręs žmogėnas yra parašęs išminties kupiną esė apie tai?

_________________
o jei kiekvienas pirma galvotų, o tik paskui postintų, pusė topikų išvis nebūtų gimę.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-19 10:57 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-09 15:07
Posts: 959
:))) ok - polucajte.
Pocemu mi igraem v RPG, mi sto pravda takie luzeri, sto tolko v svoich fantazijach mozem stat tem, kem hotim? pomeniat mir v takuju storonu kak hotim? est li drugie _dejstvitelno dvizushie_ faktori, pobuzdajushie zanimatsia RPG pomimo banalnogo eskapizma?

spasibo.

P.S. iskliucenija ne predlagat - interesujut tendencii rabotajushie hotia bi na 10-15% vovlecennich

_________________
Master.... Prosto Master


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-19 11:31 
Offline

Joined: 2005-08-29 10:45
Posts: 552
Location: kaunas
Narfuin wrote:
:))) ok - polucajte.
Pocemu mi igraem v RPG, (1) mi sto pravda takie luzeri, sto tolko v svoich fantazijach mozem stat tem, kem hotim? pomeniat mir v takuju storonu kak hotim? (2) est li drugie _dejstvitelno dvizushie_ faktori, pobuzdajushie zanimatsia RPG pomimo banalnogo eskapizma?

spasibo.

P.S. iskliucenija ne predlagat - interesujut tendencii rabotajushie hotia bi na 10-15% vovlecennich
mlia, panasiai ir as paklaust norejau :lol:

(1) taip. :D o tu pabandyk dabar pabuti super puper magic useriu, besidrabstanciu fireball'ais, ar siurbianciu krauja vampyru. kak minimum gausi kaimyna napoleona (gali buti ir tortas) haliucinaciju ir viesosios tvarkos drumstimo pagrindu ;) tiesa, vampyrizmas, kaip pakankamai sunkios formos manija, neretai pasitako tarp mazgotu. cia vien tik psichuske gali ir neapsieiti.
pasaulis, laimei, yra toks, koks jis yra. taip gerai pagalvojus, mane asmeniskai jis tenkina. patogus, salyginai saugus ir pazistamas. pasvaicioti apie kazka kita galima. svarbiausia nepamirsti, kad tai svaiciojimai, ir juos isjungti atejus laikui.

(2) gera kompanija, laisvalaikis. kazkam gal kurybiniu pliupsniu realizavimas, kas yra gerai, nes isvengiame eilinio grafomano. o dar gali buti paprasciausias infantilumas. nors, gal ne visai tas zodis. kaip ten bebutu, dideli dedes irgi tetos, taip ir nesiteike isaugti is elementariausiu pasaku irgi zaidimu :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-19 15:13 
Offline
User avatar

Joined: 2004-09-27 21:53
Posts: 1017
Location: negyvenu, tai žalingas įprotis
Nors su "Amber diceless" susidurti neteko, bet no-system esu žaidęs, o čia yra visai neblogas (IMHO) straipsnis apie tai, kam to reikia ir kada tai praverčia.

_________________
Nai i cala Eruo siluva tielyasse...
ąčęėįšųūž valdė, valdo ir valdys!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-21 9:28 
Offline
User avatar

Joined: 2003-02-11 0:28
Posts: 921
Location: Naggaroth
Su hakeeeeeem ir dar keliais esam bande tas nekomercines rpg sistemas na man labai patiko gal del kompanijos gal del sistemos. Daugiau info pas hakeeeem :)

_________________
NBBA Most Loved | LBBL Red Drums of Rewolution Wardens aka R.D.O.R.W.
-= LDK =-
[ img ]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-22 5:12 
Offline
User avatar

Joined: 2006-05-10 10:34
Posts: 98
Location: Kaunas
cia del ko zaidziam, manau kad negali atsakyt kad tik del to ir del to, ty del 1 kazkokios priezasties. Teko rashant bakalaura (pavyko itikint darbo vadove leit rashyt ish rpg :D) apklaust keleta zmoniu kodel jie zaidzia rpg, nuomones buvo skirtingos. Vieniems tai tik laisvo laiko praleidimo budas, jie gerai jauciasi, atsipalaiduoja, buna su draugais ir tt, na vien zo tai tik priedas prie kompanijos. Kiti teige kad tai galimybe igyvendinti tai kas nelabai pavyksta realybeje - buti herojumi, kovoti su blogiu, pridauzyti draugelio ciarui snuki (nors jis realybej stipresnis :D) ir tt, dar kitiems rpg svrbus kaip gyvenimas, taip taip nei kiek neperdedu, cituojant viena respondenta galima butu pasakyti kad jam "gurpsai tai tikrasis gyvenimas, o gyvenimas tik intarpas tarp tikro gyvenimo ty gurpsu". Taigi kiekvienas rpg priimamam skirtingai. Galima pastebeti kad vieni cia ishreishkia savo svajones, kiti atskleidzia trukumus ir pan. Vieni lkazkodel dazniau buna kariais, kiti magais ir tt, o tai kad zaidi rpg nemanau kad daro tave "freeku", tai rodo kad tu turi lakia vaizduote ir kad tau nereikia paveikslo priesh veida kad galetum isivaizduot, isijaust i aplinka. Na mano subjektyvi nuomone tai neturetu tapti gyvenimu, bet ... gal butent ant tokiu individu ir laikosi rpg? Na uzteks nes alus nsibaigs dar o rashliava vis shleiveja :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-22 5:21 
Offline
User avatar

Joined: 2006-05-10 10:34
Posts: 98
Location: Kaunas
tai priesh tai buvo atsakymas i priesh tai buvusi kazkieno klausima, dabar noreciau ash jusu paklaust...
Kiek stipriai esate sumaishe zaidima su tikrove? Ir kiek tikroveje jums reishkia ar reishke kazkada rpg ciarai ju gyvenimas? Na pavyzdziui ash daznai labai susipykdavau su meistru jei mano herojus mano nuomone neteisingai mirdavo, mano vienas draugas verke kad jo nepriima i geima(jam tuo metu kokie 20m buvo), viens mano pazystamu kai jam kas labai nesisekdavo supleshydavo ciara psiusdavo meistran... ir ishbegdavo ish kambario, po 30 min gryzes prashydavo meistro leist kurtis ish naujo :).....
taigi yra dar daug tokiu istoriju kaip buvo jums? Pasipasakokit :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-23 0:24 
Offline

Joined: 2004-04-06 15:38
Posts: 57
Location: Vilnius "Legionas"
Dandha wrote:
Su hakeeeeeem ir dar keliais esam bande tas nekomercines rpg sistemas na man labai patiko gal del kompanijos gal del sistemos. Daugiau info pas hakeeeem :)
tada zhaidem "Primetime Adventures".
Ishviso yra atrskira rpg sistemu kategorija vadinamos "indie roleplaying systems".
Zhodis "indie" reishkia independant , kitaip tariant nepriklausomas , todel savaime aishku , kad tos sistemos buna dazhniausiai nekomercines , pratishkai ishleidzhiama tik po viena core rule-booka ir daugiau jokiu suplaimentu . Be to jos yra visishkai free , dazhniausiai paremtos D.I.Y (do it yourself) .
"Primetime Adventures" shtaigi kauliuku funkcija atitinka kortos.
"Amber Diceless Roleplay" berods ten kazhkur irgi buvau ten rades prie tos pachios kategorijos. arba ne.

_________________
I am morning knight !


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-24 13:01 
Offline
User avatar

Joined: 2005-09-24 23:08
Posts: 1449
Location: Vilniaus kaimas
Iskilo toks vienas klausimas, tai klausiu cia.

Koks yra optimalus zaidimo santykis su mirtimi?
t.y. kaip daznai turetu (neturetu) mirti zaidejai?
Tarkime jeigu yra ilgas suplanuotas scenarijus, veikejai kurti asmeniskai, kad geriau tiktu prie istorijos, sugaista n laiko tam varginanciam kurimo procesui ir per pirma sesija zaidejui nepasiseka ismesti arba jis padaro savizudiska zingsni ar ka nors panasaus, kas turetu jam uztikrinti mirti? Leisti jam numirti per pirmas desimt minuciu pasiunciant velniop N valandu darbo su juo ir jo veikeju? Suluosinti ji, stipriai pagadinant zaidimo malonuma asmeniskai jam (tarkim agravated zala VtM'e, kai nera laisvu dienu gydimuisi, arba tiesiog nutraukta ranka ir panasiai), tiesiog suzeisti ta zaideja ir veliau leisti jam isgyti greitai tarsi nieko nebuvo (klerikai, healing potionai etc...) ar?
Kur yra ta riba kai veikejas gali numirti?
Tapti ziauriu meistru ir stebeti zaidejus, kurie dziaugiasi jei isgyveno sia sesija ir dziaugiasi, kad nera Jono ir Petro vietoje, kuriems reikes vel kurtis veikejus, o po keleto sesiju netekti paskutinio zaidejo?

As asmeniskai nemoku veikeju zudymo meno, todel palaipsniui atsiranda "davaj puolam ta pili - dzin kad mes penkiese, dzin kad ten armija, vistiek nemirsim..."
kazkada tik vos vos pavyko priversti juos begti ir tai vienas zaideju reke "ko jus begat mes vistiek galim nugaleti"

Kokie butu patarimai, pasiulymai, nuomones zaideju mirties klausimu?

_________________
I've seen your version of sanity. It bores me.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2006-07-24 13:22 
Offline
Raudonoji kolegija
User avatar

Joined: 2002-12-09 15:07
Posts: 959
licno ja starajus prosto ne ubivat personazej bez vidimoj na to pricini.
pricini dlia ubijstva personaza u menia dve:
1) glupost igroka (daze sovest togda ne grizet - esli celovek durak ili ego personaz delaet durackie postupki - Duke Nukem must die.)
2) togo trebuet istorija (nado primeniat dostatocno redko, no smert odnogo iz partii eto vsegda (krome ubitogo po pervoj pricine) krasivaja i dramaticnaja istorija, pozvoliajushaja ostalnim glubze poniat cego oni hotiat v _zizni_)

_________________
Master.... Prosto Master


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 311 posts ]  Go to page 1 2 3 4 532 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited