* Iš nieko tapo kažkuo
Man asmeniškai atrodė, kad ji tiesiog plukdoma srovės ir viską gauna ne dėl to, kad sugeba, o labiau dėl to, kad hmmm "genetiškai turi" (ar kaip čia tiksliau išsireiškus)... Galingiausio khalo žmona? sure, brolio iškišta tikintis armijos; nedega ugnyje? sure, desperate action (iš nevilties pabandymas) ir giminės paveldėjimas; toliau visi protingesni veiksmai arba patarėjų pasufleruoti, arba tiesiog nulemti situacijos/paveldimumo. Vienintelis šiek tiek vertas epizodas, tai dotrakių valdžios piramidės likvidavimas (na gal dar kai tiesiog pasiėmė eunuchų armiją). Bet man giliai mintyse vis kirba tas nelemtas nerimas, kad tai tebuvo vyniojimasis iš ne jos pačios nulemtos situacijos (drakonas pametė vidury pievos, supančiota atvaryta į našlių palapinę ir pan.) žinant savo įgimtą atsparumą ugniai. Neneigiu, improvizacija neeilinė ir kūrybinga, bet tai tik improvizacija čia ir dabar, o ne suplanuota akcija.
Man pvz., šiuo požiūriu labai patinka Littlefingeris.
Apie "širdį vietoje" nelabai supratau
Apie moterį, grožį ir nuogybes... well, na imponuoja
, bet iš personažo ne vien to tikiuosi
Drakonai... hmmm... na, man asmeniškai gadina tie patys pirmo punkto argumentai (kažkieno padovanoti kiaušiania, netyčinė sėkmė, kai nesudega pati lauže, dėl to, kad tiesiog jos giminė tokia; drakonai klauso irgi panašu dėl to paties).
Žodžiu, jei pasimokys iš patirties, tai potencialo daug, bet kol kas didesnę serialo dalį buvo tiesiog neįdomu. Pradžia jau yra, dar trūksta dramos pojūčio (pvz., kada rėžti įkvepiančias kalbas
), bet nors judama teisinga linkme ir tikiuosi kad bus geriau...
kodėl žmonėms patinka puspročiai Starkai
aš turbūt priklausyčiau prie tokių. Dėl iš dalies iracionalių argumentų: 1. Šonas Bynas; 2. vaikučiai kiekvienas atskirai (išskyrus Sansą ir Rikoną, kuris dar per jaunas) vis tik užsiima/užsiėmė kažkuo įdomiu. Vat būtų kas nors pamokęs sveiko cinizmo, būt dar geriau