personalinis shitlistas:
D D Barant - visa Bloodhound Files serija
kuo toliau tuo platesnis vamzdis, kazkaip pirma knyga visai neblogai susiskaite, matyt uzkabino visiskai alien gomelu humoro gyslele (salia visu yprastu urban fantasy creaturersu ce inkishti buvo ir golemai), o paskiau sekancios dar penkios knygos kuo toliau tuo blogiau, negelbejo net lovecrafto mitologijos sauja. nerekomenduoju.
B V Larson - Haven serija (amber magic, sky magic ir tt)
po 6 knygus nusprendziau kad septinta gaal ir skaitysiu bet is dideles inercijos ir geru knygu stokos. skystokai parasyta, banaliai ir tt, gal iki R A Salvatore nedatempia bet jau link to einama.
Barb Hendee - Noble Dead Saga (Dhampir ir tt)
nerekomenduoju
Ed Greenwood - Band of Four serija(The Kingless Land ir tt)
just NO, zhandikauliu manksta garantuota
Yahtzee Croshaw - Mogworld
cia zmogelis nutare kad jei jau gerai sugeba papliurpt tai sugebes ir parasyt kazka ydomaus, well pasirode kad nelabai,knyga apie geima is vidaus, ruda bei kvepianti mase gavosi (nestovet pavejui)
Eoin Colfer - The Last Guardian
paskutine (labai tikiuosi) Artemis Fowl knyga, o ir apskritai ta seriaja po keletos pirmu neblogu kuo toliau tuo labiau vaziavo zemyn, kuo toliau tuo blogiau.
M L N Hanover - Unclean Spirits
pirma "Black Sun's Daughter" serijos knyga, jei trumpai - NO, jei issamiau - NOOOOOOOOOOOOOOOOO
katastrofa visiska, geresnis kurinys gaunasi po silkes su pienu ant tualetinio popieriaus ar laikrashtuko gabalo.
Kevin Hearne - "Iron Druid Chronicles" (Hounded ir tt)
na sita kolkas dar nera visa juodajame sarase, kolkas dar tik pilkam, bet pamazu sliauzia jo link, po 5 knygu nelabai matau kad geretu, seip tokia so so serija (kazkaip nemazai su "iron" prisiveise seriju, cia neskaitant viso bumo apie vampyrus/vilkolakius/fejas ir tt), knygos apie druida, urban fantasy stiliaus, hmm megstantiems keltu mitologija ir kitas mitologijas gaal sueitu, bet seip yra vertesniu knygu ir geriau parasytu.
Jennifer Estep - "Elemental Assassin" serija (Spider's Bite ir tt)
pigiena visom prasmem (yspudis po 7 knygu), na yra ir geru momentu bet ne tiek kad atpirktu laika sugaista skaitant).
John Ridley - Those Who Walk in Darkness
fufelis, ko gero lieviausia pernai skaityta knyga.
Mark Hodder - The Strange Affair of Spring Heeled Jack (Burton & Swinburne serija)
steampunk stiliaus, na man nepatiko, bet kazkam gali ir patikti, bet be warned, matyt tiesiog neatitiko skonio.
Carol Berg - The Spirit Lens (Collegia Magica serija)
na tiesiog - meh, kaip shaldyti koldunai is maximos, tik be mesos.
Christopher Paolini - Inheritance
what about NOO. pirma knygute vaikishka gal ir nieko, bet paskiau sekancios knygos jau pradejo eit su kvapeliu (rokforo surio matyt? tik minus suris), grazinkit laika sugaista, kad galeciau geresniu knygu paskaityt. labai jau plokscios knygos, ne tik isvaizda.
Nalini Singh - Guild Hunter
ir kokio galo perskaiciau pirma knyga? matyt neperskaiciau net galinio virselio, that might be tha case, arba kempinlige, nemanau kad kitu budu kazkas gali netycia perskaityt, tik aklo pasirinkimo budu, fufelis^2
Derek Landy - Skulduggery Pleasant serija
va sita ir pas mumis pradejo leist lietuviskai, pavadino skeletu detektyvu, na jo Skulduggery kazkaip versti sudetinga sutinku, del sitos serijos man dvejopos emocijos, bo pirmos kelios knygos tokios vaikams gal daugiau bet visvien neblogai susiskaite, beeet paskiau kaip daznai ir atsitinka visokie grybai prasidejo, nusivaziavo y pievas. stilius kazkuo man primena darren shana.
Faith Hunter - Skinwalker
dar vienas kempinliges atvejas
Lilith Saintcrow - Working for the Devil
hmm ragu kanopu ligos atvejas, acute case...
nutraukiu laikinai juodo sarasho pletima, bo depresija varo
p.s. veik visos knygos en
_________________ mazhas ir nuodingas
|